Ochii Mintii

Ochii Mintii

Primul nostru proiect, “Ochii minții”, este și proiectul de care suntem cel mai atașate emoțional și care ne-a ajutat să privim cu alți ochi lumea din jurul nostru. Dacă nu ne credeți, vă propunem să facem un mic exercițiu de imaginație: să închidem ochii pentru câteva secunde și-n momentul acela să ne gândim ce imagine ne-ar lipsi cel mai mult dacă n-am mai vedea?

Mai mult ...
Radio DeVis- comunitatea in direct

Radio DeVis- comunitatea in direct

Asociatia Devision în parteneriat cu Asociația ACT for Education, Universitatea Transilvania din Brașov și Liceul Onisifor Ghibu din Sibiu a lansat proiectul Radio DeVis – Comunitatea on Air, proiect realizat cu sprijinul financiar al Fondului pentru Inovare Civică, un program dezvoltat de Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile în parteneriat cu Romanian- American Foundation, sprijinit de Enel România și Raiffeisen Bank.

Scopul proiectului este creșterea gradului de educare și responsabilizare privind implicarea civică a tinerilor din Brașov și Sibiu prin înființarea unui radio comunitar online, itinerant, unde să lucreze elevi din școlile și liceele sibiene și brașovene care prin emisiunile/interviurile pe care le realizează să informeze și să crească gradul de conștientizare și implicare civică a tinerilor cu vârsta între 12 și 25 de ani. Radio-ul va emite online 24/24 cate 4 luni din fiecare oras, Sibiu si Brasov.

Mai mult ...
All on board against fake news

All on board against fake news

Proiectul “All on board against fake news” finanțat de Consiliul Europei prin Fundația Europeană de Tineret își propune să atragă atenția tinerilor cu privire la fenomenul fake news și să creeze un board game care să-i ajute pe liceeni și studenți să înțeleagă cum se propagă știrile false și ce pot face pentru a le identifica și a împiedica răspândirea lor. În cadrul proiectului, în perioada 10-13 octombrie 2019 Asociația DeVision a organizat la Bran o tabără tematică unde timp de 4 zile, 20 de tineri cu vârsta între 16 și 20 de ani din București, Câmpulung, Sibiu, Reșița și Târgoviște au participat la o serie de activități non-formale în urma cărora au creat structura unui board game care să fie folosit de ei în discuțiile pe care le au în școli, licee și universități, cu colegii lor, pe tema fake news.

Cei 20 de tineri acționează ca ambasadori ai proiectului și discuta cu tinerii de vârsta lor despre ce este o știe, cum se strâng informațiile, care e diferența dintre fapte și opinii, ce este aceea o știre falsă, care sunt elementele la care trebuie să te uite ca să identifice o știre falsă și să prevină răspândirea lor, la ce trebuie să fie atenți când consumă conținut de pe rețelele sociale.

Mai mult ...
Zambete la plic

Zambete la plic

Statisticile spun că un copil zâmbește de 400 de ori pe zi, în timp ce un adult doar de 20 de ori.Cu ocazia Zilei Internaționale a Fericirii, sărbătorită în data de 20 martie 2014, Asociația DeVision a decis să schimbe puțin statistica și a demarat o acțiune al cărei scop este să aducă un zâmbet pe fețele locuitorilor Bucureștiului:“Zâmbete la plic”. 

Mai mult ...
Communicate your actions, PR your impact

Communicate your actions, PR your impact

Communicate your actions, PR your impact este un training finanțat de Comisia Europeană prin programul Eramus+ care s-a derulat la Brașov în perioada 19-28 septembrie 2014 și la care au participat 27 de tineri din 6 țări.

Mai mult ...
Graphic facilitation for better communication

Graphic facilitation for better communication

În perioada 10-19 iulie 2015 Asociația Devision a organizat în parteneriat cu Orenda Foundation (Bulgaria), L'isola che non c'e (Italia), Ticket2Europe (Spania), Lithuanian children and youth center (Lituania), Impact Videos (Marea Britanie) cursul de formare pentru lucrători de tineret Graphic facilitation for better communication finanțat de Comisia Europeană prin programul Erasmus+.

Mai mult ...