Education is one of the most important interest domains of our organization. We believe that all your life you learn something. That's why we implemented a self help project, “Brick by Brick”, for young professional between October-November 2012.

What were our project's objectives:

Proiectul “All on board against fvake news” finanțat de Consiliul Europei prin Fundația Europeană de Tineret își propune să atragă atenția tinerilor cu privire la fenomenul fake news și să creeze un board game care să-i ajute pe liceeni și studenți să înțeleagă cum se propagă știrile false și ce pot face pentru a le identifica și a împiedica răspândirea lor. În cadrul proiectului, în perioada 10-13 octombrie 2019 Asociația DeVision a organizat la Bran o tabără tematică unde timp de 4 zile, 20 de tineri cu vârsta între 16 și 20 de ani din București, Câmpulung, Sibiu, Reșița și Târgoviște au participat la o serie de activități non-formale în urma cărora au creat structura unui board game care să fie folosit de ei în discuțiile pe care le au în școli, licee și universități, cu colegii lor, pe tema fake news.

Cei 20 de tineri acționează ca ambasadori ai proiectului și discuta cu tinerii de vârsta lor despre ce este o știe, cum se strâng informațiile, care e diferența dintre fapte și opinii, ce este aceea o știre falsă, care sunt elementele la care trebuie să te uite ca să identifice o știre falsă și să prevină răspândirea lor, la ce trebuie să fie atenți când consumă conținut de pe rețelele sociale.

  •         to emphasize the importance of personal development over the human being, from both, professionally and personally;
  •        to make a change into the professional life of the young ones, either they are at the beginning of the road or they have accumulated a little professional experience;
  •          to help the young ones to discover and develop their real potential because we believe that success in life is strong connected with development of personal abilities.

The results we achieved:

  •          6 workshops organized in the period of october-november 2012. Approached themes: public speaking, leadership, communication, personal branding.
  •          around 150 participants with ages between 18-35 years.